Сторінки

середа, 29 травня 2013 р.

ШЕДЕВРИ ВАСНЕЦОВА В ОБРАЗОТВОРЧОМУ МИСТЕЦТВІ: СПРИЙМАННЯ ХУДОЖНЬОГО ОБРАЗУ

Олександр Левченко



Примноження творчого потенціалу вчителя в ХХІ столітті стає глобальним завданням, і, майже головним чинником розвитку суспільства та оточуючого середовища, бо він силою своєї душі впливає на зростання майбутнього України. З цього виходить, що «Потрібно суттєво коригувати педагогічну культуру в освіті, та й у суспільстві загалом… Ми повинні формувати вчителя, який би робив усе можливе, аби допомогти кожній дитині пізнати і розвинути себе» (В. Кремень, 2005). Тому й постає сьогодні двоєдина мета в післядипломній педагогічній освіті: підвищення професіоналізму вчителя та загальної образотворчої освіти в основній школі, яка полягає в особистісному розвитку учнів і збагаченні їхнього емоційно-естетичного досвіду під час сприймання навколишнього світу і в художньо-практичній діяльності, інтерпретації та оцінюванні творів образотворчого мистецтва, а також у формуванні ціннісних орієнтирів, потреби в творчій самореалізації та духовно-естетичному самовдосконаленні... докладно

Немає коментарів:

Дописати коментар