Тема проекту: «Розвиток в учнів художнього сприймання мистецьких шедеврів на уроках образотворчого мистецтва»
Олександр Левченко
У статті подано сучасне бачення образотворчого мистецтва як складової гуманітарного знання, де за важливий чинник гуманізації в науково-методичному плані розгортається поняття «сприйняття» як цілісне віддзеркалення предметів, ситуацій і подій, що виникають при безпосередній дії фізичних подразників на рецепторні поверхні органів чуття. Пропонується практико-методичний елемент опрацювання на уроці цієї проблеми через сприйняття творів А. Куїнджі.
Ключові слова: образотворче мистецтво, бачення, сприйняття, професійний розвиток, метод, практико-методичний елемент, чудове, мандри.
Українська культура та її мова є своєрідною «брилою», може часом пізніше від Греції чи Італії, але «масою» не менше. Це підтвердили майстри світового рівня, як-то: Кирило (837–869) і Мефодій (814-885) – брати, створювачі слов’янської абетки та слов’янської писемності; Григорій Сковорода (1722–1794), знаний у світах філософ, педагог та байкар; Михайло Ломоносов теж має відношення та борги перед Україною, але то вже інша історія… На жаль завзято ігноруючи все це, ми принижуємо свою національну гідність, полишаємо Україну ведучої ролі на світовій арені. А при висвітленні філософсько-культурологічних та художньо-естетичних проблем можна було б відштовхуватися і від Трипілля… докладно
Дякую за статтю! Гадаю, що в сучасних умовах динамічного розвитку суспільства перед кожним учителем постає потреба постійного вдосконалення педагогічної майстерності та саморозвитку. Сподіваюся, що дотримання запропонованих у цій статті рекомендацій сприятиме розвитку та вдосконаленню професійних умінь учителів образотворчого мистецтва.
ВідповістиВидалитиДякую за статтю! Обов*язково використаю в своїй роботі.
ВідповістиВидалити