УДК 613.2+378.17
Юрій Мечетний, доктор мед. наук, професор,
Ірина Кратінова, кандидат
мед. наук, доцент
Автори наступної статті творчо підійшли до розгляду проблеми
і мистецьки насичили її текст метафорами та образними порівняннями в спробі
максимально яскраво проілюструвати, передати сенс наведених аргументів і їх
внутрішню сутність. Та хвилювання авторів – лікарів за фахом, але педагогів за
покликанням передалось і нам – педагогам післядипломної освіти, бо педагогічну
творчість чи учнівську творчість ми не уявляємо без «коридору індивідуального
здоров'я», що, на наш погляд, знаходиться в колі здібностей та інтересів особи.
Дана
стаття знайшла світ та була свого часу надрукована в журналі «Освіта на
Луганщині», 2010. –
№1(32). – С. 161-166. Та у зв’язку з тим, що проблема здоров’я педагогів
і учнів сьогодні в їх успішній творчості є надактуальною, ми й пропонуємо її на
Ваш розсуд, а окрім того ще чекаємо на Ваші відгуки.
З
побажаннями здоров’я та творчих успіхів Вам не тільки в ці березневі дні, а й
на все життя !
Олександр Левченко – Випускаючий редактор, старший викладач кафедри
педагогіки та психології Луганського обласного інституту післядипломної
педагогічної освіти, Відмінник народної освіти УРСР.
Ключові слова: Валеологічні технології, індивідуальне
здоров'я, рівні здоров'я, коридор індивідуального здоров'я. докладно
Спасибо редактору Александру Левченко за то, что опубликовал такую интересную статью Ю.Мечетного, которую можно использовать в практике учителя.
ВідповістиВидалитиХочу выразить благодарность за публикацию статьи одного из лучших преподавателей ВНУ им. Даля Мечетного Ю.Н.
ВідповістиВидалити