Сторінки

понеділок, 18 лютого 2013 р.

Валеологічні технології: загальна концепція


УДК 613.2+378.17

                                                                      Юрій Мечетний, доктор мед. наук, професор,
                                                                      Ірина Кратінова,  кандидат мед. наук, доцент


Автори наступної статті творчо підійшли до розгляду проблеми і мистецьки насичили її текст метафорами та образними порівняннями в спробі максимально яскраво проілюструвати, передати сенс наведених аргументів і їх внутрішню сутність. Та хвилювання авторів – лікарів за фахом, але педагогів за покликанням передалось і нам – педагогам післядипломної освіти, бо педагогічну творчість чи учнівську творчість ми не уявляємо без «коридору індивідуального здоров'я», що, на наш погляд, знаходиться в колі здібностей та інтересів особи.

Дана стаття знайшла світ та була свого часу надрукована в журналі «Освіта на Луганщині», 2010. – №1(32). – С. 161-166. Та у зв’язку з тим, що проблема здоров’я педагогів і учнів сьогодні в їх успішній творчості є надактуальною, ми й пропонуємо її на Ваш розсуд, а окрім того ще чекаємо на Ваші відгуки.
З побажаннями здоров’я та творчих успіхів Вам не тільки в ці березневі дні, а й на все життя !

Олександр Левченко – Випускаючий редактор, старший викладач кафедри педагогіки та психології Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, Відмінник народної освіти УРСР.

 У статті представлена загальна концепція формування і оцінки індивідуального здоров'я людини, дається філософське визначення терміну «Валеологічні технології». Вводиться поняття «коридор індивідуального здоров'я», а також розглядається відносність і мінливість «рівнів здоров'я» протягом індивідуального життя. Пропонується багатовимірна модель для оцінки факторів, що впливають на здоров'я індивіда.
Ключові слова: Валеологічні технології, індивідуальне здоров'я, рівні здоров'я, коридор індивідуального здоров'я. докладно

2 коментарі:

  1. Спасибо редактору Александру Левченко за то, что опубликовал такую интересную статью Ю.Мечетного, которую можно использовать в практике учителя.

    ВідповістиВидалити
  2. Хочу выразить благодарность за публикацию статьи одного из лучших преподавателей ВНУ им. Даля Мечетного Ю.Н.

    ВідповістиВидалити