Сторінки

понеділок, 18 лютого 2013 р.

Розкриття технології інтегрованого викладання предметів «Мистецтво» та «Художня культура» в загальноосвітній школі


Ольга Просіна, канд. пед. наук 
Розділ 1. 
ТЕМА 1.
Сутність інтеграції в шкільній мистецькій освіті. Зміст курсів «Мистецтво» та «Художня культура»
Мета теми 1. 
Формування професійних компетенцій  викладачів мистецьких дисциплін для розуміння сутності інтеграції в шкільній мистецькій освіті та змісту і структури інтегрованих мистецьких курсів.
Завдання теми 1

1. Систематизувати знання щодо:
розуміння сутності інтеграції в шкільній мистецькій освіті;
змісту  та структури курсів «Мистецтво» та «Художня культура»;

2. Сформувати вміння (навички):
здійснювати аналіз змісту та структури інтегрованих курсів «Мистецтво» та «Художня культура»;

3. Розвинути установки до:

  • інтегративності
  • інноваційності;
  • аналізу;

4. Очікувані навчальні результати теми 1:

знання:

  • сутності інтеграції в шкільній мистецькій освіті;
  • змісту «Мистецтво» та «Художня культура»;

вміння:

  • здійснювати аналіз змісту інтегрованих курсів «Мистецтво» та «Художня культура»;
  • встановлювати слуховізуальні відповідності та художні асоціації

установки до:

  • інтегративності
  • інноваційності;
  • аналізу.

докладно

1 коментар:

  1. КУ ММК м. Стаханов28 лютого 2013 р. о 10:08

    Міський методичний кабінет м. Стаханова вважає, що у веб-журналі є багато корисної інформації та рекомендацій практичного спрямування для педагогів – гуманітаріїв та педагогів – вчителів, які викладають предмети художньо-естетичного циклу. Дякуємо.

    ВідповістиВидалити