Ольга Просіна, канд. пед. наук
Розділ 1.
ТЕМА 1.
Сутність інтеграції в шкільній мистецькій освіті. Зміст курсів «Мистецтво» та «Художня культура»
Мета теми 1. Формування професійних компетенцій викладачів мистецьких дисциплін для розуміння сутності інтеграції в шкільній мистецькій освіті та змісту і структури інтегрованих мистецьких курсів.
Завдання теми 1
1. Систематизувати знання щодо:
розуміння сутності інтеграції в шкільній мистецькій освіті;
змісту та структури курсів «Мистецтво» та «Художня культура»;
2. Сформувати вміння (навички):
здійснювати аналіз змісту та структури інтегрованих курсів «Мистецтво» та «Художня культура»;
3. Розвинути установки до:
- інтегративності
- інноваційності;
- аналізу;
4. Очікувані навчальні результати теми 1:
знання:
- сутності інтеграції в шкільній мистецькій освіті;
- змісту «Мистецтво» та «Художня культура»;
вміння:
- здійснювати аналіз змісту інтегрованих курсів «Мистецтво» та «Художня культура»;
- встановлювати слуховізуальні відповідності та художні асоціації
установки до:
- інтегративності
- інноваційності;
- аналізу.
докладно
Міський методичний кабінет м. Стаханова вважає, що у веб-журналі є багато корисної інформації та рекомендацій практичного спрямування для педагогів – гуманітаріїв та педагогів – вчителів, які викладають предмети художньо-естетичного циклу. Дякуємо.
ВідповістиВидалити