О.О. Левченко
Автор розглядає
феномен компетенції в науковому спрямуванні за двома групами: філософські і
практичні. Філософські підходи висвітлюють місце компетенції в структурі особи.
Компетенція практичного підходу – це механічна підхід з позицій професійної
компетенції і ін. Де зміст компонентів залежить від професійно-особових
компетенцій викладача вищої школи.
Ключові слова:
професійні компетенції, класифікація, компоненти, модернізація, активізація,
викладач вищої школи, підготовка спеціаліста. докладніше
Дякую.
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиСпасибо за материал. Проблемы профессионально-психологических компетенций и реализации творческого потенциала личности училя для меня очень актуальны.
Видалити