Сторінки

понеділок, 18 лютого 2013 р.

Анімація в розширенні можливості якісного рівня навчання і ОСВОЄННЯ НОВИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВИЩІЙ ШКОЛІ


УДК 378.141

Лариса Дегтярьова, к.т.н., доцент
У статті розглядається один з дидактичних принципів навчання – принцип наочності, проаналізовано актуальність використання цього принципу в процесі навчання новим інформаційним технологіям у вищій школі, яка підтверджена результатами формуючого експерименту. Автор приходе до висновку, що комп'ютер значно розширює можливості якісного рівня навчання. Це досягається завдяки демонстрації візуальної учбової інформації, моделюванню та імітуванню процесів і явищ, проведення лабораторних робіт, експериментів і дослідів в умовах віртуальної реальності. Сукупність цих чинників сприяє можливості прищеплювати уміння в ухваленні рішень, підвищувати інтерес до процесу навчання при будь-якому рівні початкової освіти і підготовки.

Сучасна педагогіка, характеризуючи процес навчання, чітко визначає закономірності та дидактичні принципи навчання. Принципи навчання втілюють вимоги до його організації, а саме: наочність, свідомість і активність студентів в процесі навчання, систематичність і послідовність в оволодінні досягненнями науки, досвідом діяльності, єдності теорії і практики. докладно

Немає коментарів:

Дописати коментар