Сторінки

неділя, 21 квітня 2013 р.

Інформаційно-комунікаційні технології в сучасних тенденціях їх андрогогічного впровадження в систему розвитку професіоналізму вчителя


Олег Левченко,
Олександр Левченко,
Ольга Просіна

Недостатня сформованість культури сучасного педагога як професіонала сьогодні простежується в різних видах діяльності. Особливо недостає креативності, що є пріоритетом для саморозвитку особистості та вимагає максимальної реалізації її суб'єктних якостей. Модернізація сучасної педагогічної освіти та її методологічних підстав спрямована на трансформацію психолого-просвітницької, часом знанневої парадигми в культуротворчу і суб'єктно-орієнтовану. Вже намітився перехід від абстрактного – розуміється, соціального замовлення суспільства до потреб і запитів творчого розвитку особистості, що пов'язано з дефіцитом культури в освіті, із збагаченням змісту знаннями на основі компетенцій, з актуалізацією суб'єктності та можливості більш повної творчої самореалізації особистості в креативній освітньої діяльності. А педагогічна діяльність – по визначенню не може бути не креативною. Останнє і залишається в даний час актуальним в системі педагогічної діяльності, що підтверджує новий науковий напрямок – креатологія... докладно

Немає коментарів:

Дописати коментар