Сторінки

пʼятниця, 1 березня 2013 р.

Важливість підготовки педагогів у системі післядипломної педагогічної освіти щодо формування навичок спілкування і творчості вихованців спеціальних шкіл-інтернатів


Наталія Заєркова
У статті акцентована увага на тому, що формування навичок спілкування у дітей з особливими освітніми потребами, які виховуються в умовах спеціальних шкіл-інтернатів є важливою умовою підготовки випускників шкіл-інтернатів до повноцінного самостійного життя, до творчості в ньому. Де компетентність педагогів навчального закладу є вагомим фактором у формуванні особистості дітей, які мають порушення у психофізичному розвитку.

Актуальність дослідження.
Сучасна виховна теорія і практика в результаті тривалих дослідницьких пошуків сформулювала ключове наукове положення, згідно з яким спілкування дає можливість успішно й цілеспрямовано реалізувати комплекс заходів щодо формування гармонійно розвиненої особистості. Необхідність забезпечення демократизації дитячого життя, поширення юридичних свобод, вимагає пошуку нових механізмів сприяння успішної соціалізації вихованців спеціальних шкіл - інтернатів.


Ключові слова: спеціальні школи-інтернати, діти з особливим освітніми потребами, навички спілкування, творчість, розвиток, соціально-педагогічні умови.
Актуальність дослідження.
Сучасна виховна теорія і практика в результаті тривалих дослідницьких пошуків сформулювала ключове наукове положення, згідно з яким спілкування дає можливість успішно й цілеспрямовано реалізувати комплекс заходів щодо формування гармонійно розвиненої особистості. Необхідність забезпечення демократизації дитячого життя, поширення юридичних свобод, вимагає пошуку нових механізмів сприяння успішної соціалізації вихованців спеціальних шкіл - інтернатів. докладно

1 коментар: