Сторінки

четвер, 14 березня 2013 р.

ПРАКТИЧНА ПСИХОЛОГІЯ ТА КРЕАТИВНА ПЕДАГОГІКА: абнотивність як компонент нової гуманітарної функції змін у вищій школі


Олег Левченко

Реформуючи освіту, порушуючи питання її модернізації освітянська громадськість пропонує зміни, в яких часто відчувається методологічна слабкість, несистемність пропозицій, педагогічна неусвідомленість. Мабуть тому академік В. Кремень стверджує, що «…українське суспільство чітко не усвідомлює, чому, що і як слід змінювати в освіті». Так ще в Національній доктрині розвитку освіти України (2002) зазначалося про необхідність розвитку ініціативи та творчого пошуку педагогів, вивчення і поширення їхнього педагогічного досвіду... докладно

Немає коментарів:

Дописати коментар