(Історії професійного розвитку вчителів до опрацювання проекту: «Розвиток в учнів
художнього сприйняття мистецьких шедеврів на уроках образотворчого мистецтва»)
Олег Левченко,
Олександр Левченко
В розвитку нашої культури, слід серйозніше займатися школою. Б. Неменський радив педагогам: «Ми не маємо етичного права перед своїм народом передовіряти художнє виховання людям недостатньо компетентним в мистецтві і в справах школи. Це нива художників і нива педагогів – професіоналів культури докладно
У вступній частині автори надають можливість познайомитися з практичним досвідом експериментальної роботи Луганської загальноосвітньої спеціалізованої художньо-музичної школи №52 та впровадження у навчальному процесі концепції "Поліхудожнього виховання дітей". В статті надаються посилання на роботи Б. Юсова, Д. Ельконіної,Л. Масол, І. Ващенко, Б. Тєплова щодо роботи з художньої освіти учнів. Також в статті розкрито основний принцип образотворчого мистецтва . Автори подають цілісне сприйняття дійсності через вивчення класичного образотворчого мистецтва на прикладі українського портретиста Дмитра Левицького.Підсумком статті є поради авторів викладачам щодо організації діяльності учнів з мистецтва.
ВідповістиВидалитиРетельно читаючи статтю Левченка Олександра Омеляновича та Левченко Олега Олександровича про новаційну робота, яка ведеться в стінах Луганської школи №52 ,я дійшла виновку, що й сьогодні їх творчі надбання відіграють важливу роль в подальшому становленні психолого-педагогічного досвіду шкільної художньої освіти Луганщини.
ВідповістиВидалитиВ мене виникло бажання ознайомитись зі спадщиною Бориса Юсова, тому що його ідеї впроваджують в життя школи Білорусії, України, Росії.
Кашуба Ірина, слухач курсів підвищення кваліфікації вчителів образотворчого мистецтва і креслення , м.Северодонецьк
Мне очень понравилась Ваша статья. Внимательно прочитав Вашу статью, я узнала очень многое об основных принципах изобразительного искусства. Мне было очень интересно читать биографии творчества известных художников, об их неоценимом опыте и вкладе в развитие искусства. После прочтения Вашей статьи , мне захотелось как можно интересней проводить уроки, чтобы ученик после моих уроков на окружающим мир смотрел с любовью и улыбкой. Спасибо Вам огромное. С уважением Кирилова Галина Петровна, слушатель курсов учителей изобразительного искусства, г.Стаханов
ВідповістиВидалити