Антоніна Косицька
Актуальною на часі є проблема сприймання творів українських художників
У школярів сприймання стає більш довільним і цілеспрямованим процесом. Суттєво змінюється зоровий і дотиковий вибір заданої фігури серед інших фігур, про що свідчить зменшення часу, потрібного на зоровий і дотиковий їх пошук. Результати виконання ними завдань на вибір форми поліпшуються під впливом перцептивного тренування в зоровій диференціації форм фігур. При цьому не тільки зменшується час на пошук фігур, але й звужується діапазон індивідуальних відмінностей у виконанні таких завдань. У процесі тренування помітно підвищується рівень перцептивного розрізнення форм об'єктів. У першокласників трапляються труднощі в сприйманні форми та її відображенні. Деякі з них допускають помилки в зображенні фігур, написанні букв чи цифр. У перші тижні навчання більше 12% першокласників «перевернуто» пишуть цифру 6; 10% – букву Я; майже 20% – букву Б. Більшість цих дітей відчуває труднощі і в сприйманні розміщення предметів у просторі... докладно
Очень интересная и познавательная статья не только для учителей изобразительного искусства, но и для учителей украинской филологии и учителей художественной культуры. Ведь очень важно научить детей правильно воспринимать художественные произведения, понимать и анализировать произведение искусства.
ВідповістиВидалитиУчитель изобразительного искусства Северодонецкой общеобразовательной школы I-III ступеней №14
Очень интересная и познавательная статья не только для учителей изобразительного искусства, но и для учителей украинской филологии и учителей художественной культуры. Ведь очень важно научить детей правильно воспринимать художественные произведения, понимать и анализировать произведение искусства.
ВідповістиВидалитиУчитель изобразительного искусства Северодонецкой общеобразовательной школы I-III ступеней №14 Мовчан Елена Николаевна